زنگ سال تحصیلی جدید با حضور شهردار، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان مه ولات نواخته شد

سال تحصیلی برای بیش از ۹ هزار دانش آموز مه ولاتی با نواخته شدن زنگ مهر حسینی آغاز شد

زنگ مهرحسینی، زنگ نماز و زنگ ایثار و شهادت در مدارس مه ولات همزمان با سراسر کشور نواخته شد و بیش از ۹ هزار دانش آموز این شهرستان سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد؛ در مراسمی که با حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه موقت و جمعی از مسئولین شهرستان در آموزشگاه نمونه دخترانه امام رضا (ع) شهر فیض آباد برگزار شد، زنگ مهر حسینی توسط فرماندار، زنگ نماز توسط امام جمعه موقت و زنگ ایثار و شهادت توسط غفرانی رئیس اداره بنیاد شهید نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش مه ولات در این مراسم با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: ۹۵۴۴ دانش آموز مه ولاتی متشکل از ۴۶۵۰ دانش آموز دختر و ۴۸۹۴ دانش آموز پسر از صبح امروز سال تحصیلی جدید را در ۱۲۰ آموزشگاه این شهرستان آغاز کردند.

مهدی جعفری مقدم افزود: روز گذشته نیز ۷۷۸ نوآموز کلاس اولی شهرستان مه ولات سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را آغاز کردند.

سخنرانی رنجبر فرماندار و حجت الاسلام فاطمی امام جمعه موقت، قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش و پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان و دکلمه خوانی توسط دانش آموزان ذوالفقاری، میرخالقی و یعقوب نیا از دیگر برنامه های آغاز سال تحصیلی در مه ولات بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *