جلسه هم اندیشی و افزایش تعاملات بین شهرداری فیض آباد و نظام مهندسی مه ولات برگزار شد

با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر بین شهرداری و نظام مهندسی و همچنین ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان جلسه هم اندیشی و افزایش تعاملات بین شهرداری فیض آباد و نظام مهندسی مه ولات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد، این جلسه با حضور مهندس جعفری شهردار فیض آباد، مسئولین واحد شهرسازی و مسئول و مهندسین نظام مهندسی شهرستان در محل ساختمان نظام مهندسی مه ولات برگزار شد.
جواد جعفری در این جلسه از استقرار سیستم جامع شهرسازی در شهر فیض آباد خبر داد و اظهار کرد: افزایش کیفیت ساخت و ساز و روش های نوین تسریع امور شهروندان محترم با استفاده از فناوری روز کمک بسیار خوبی به پیشرفت شهر خواهد کرد.
وی با توضیح قابلیت های سیستم یکپارچه شهرسازی و سامانه آنلاین دریافت گزارشات مرحله ای خواستار اهتمام بیشتر نسبت به ارائه گزارشات مرحله ای توسط مهندسین ناظر طبق مقررات ملی ساختمان به شهرداری گردید.
در ادامه جلسه مهندسین سازمان نظام مهندسی نیز نظرات خود را در ارتباط با راهکارهای تسریع امور و افزایش کیفیت ساخت و ساز بر ایجاد وحدت رویه بین سازمان و شهرداری بیان نمودند .
در پایان جلسه نیز با جمع آوری نظرات و راهکارهای ارایه شده درجهت تسریع امور شهروندان محترم و مهندسین گرامی تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *