اعلام حمایت شهردار فیض آباد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شهردار فیض آباد با انتشار پیامی ، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد، جعفری با انتشار پیامی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از فرمان های تاریخی امام خمینی (ره) بوده است که می توان از آن عنوان پشتوانه همیشگی انقلاب یاد کرد.

سپاه پاسدارن تشکلی است مردم نهاد، پیشرو در حفظ امنیت وسازندگی کشور، یاری رسان محرومان در تمام شرایط و مروج و پرورش دهنده فرهنگ و تفکر انقلابی در جوانان است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی کشور یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در تمام عرصه ها از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کرده و مصداق کامل جمله تاریخی امام خمینی ره است که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

آمریکا بار دیگر با این اقدام دشمنی خود را با مردم و کشور ایران به جهانیان نشان داد، اقدام خبیثانه امریکا در اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی نشان دهنده دشمنی دیرینه آن با جمهوری اسلامی است

برخلاف تصور دولتمردان آمریکا این اقدام باعث انسجام بیشتر و اتحاد کامل تمام گروه های سیاسی و مردمی کشور گردید و این همبستگی آغاز کننده مسیر خودباوری و تکیه بردانش و همت داخلی در کشور است.

در انتها اینجانب، ضمن محکومیت ادعای آمریکای جنایتکار، حمایت خود را در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) که به روز پاسدار نام‌گذاری شده است، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *