برنامه رادیویی نفس به نفس تا سیستان و بلوچستان در شهر فیض آباد تهیه و پخش شد

برنامه رادیویی نفس به نفس تا سیستان و بلوچستان، کاری مشترک از رادیو جوان، وزارت کشور و شهرداری فیض آباد امروز سه شنبه در شهر فیض آباد ضبط و پخش شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد؛ برنامه رادیویی نفس به نفس تا سیستان و بلوچستان که توسط گروه رادیو جوان، با هدف پوشش اقدامات انجام شده در شهرهای ایران در خصوص جمع آوری کمک های مردمی به هموطنان عزیز گرفتار سیل در سیستان و بلوچستان تهیه می شود، امروز سه شنبه ساعت ۹ صبح با حضور مسئولین شهرستان در تالار شهر شهرداری تهیه و پخش گردید.

در این برنامه فرماندار مه ولات، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مه ولات، معاون هلال احمر شهرستان و جواد جعفری شهردار فیض آباد ضمن مصاحبه، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده توسط مردم و مسئولین که می توان به اعزام موکب حضرت ابوالفضل جهت تهیه غذای گرم، ارسال چند کامیون و وانت از کمک های مردمی و همچنین کمک های نقدی جمع آوری شده به مناطق سیل زده را به تفصیل ارائه نمودند.

در ادامه برنامه و در تماس تلفنی مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و عنوان نمودند که در هفته جاری نیز در استان سیستان و بلوچستان حاضر و از روند خدمت رسانی به هموطنان عزیز استان سیستان و بلوچستان بازدید میدانی بعمل خواهند آورد.

این برنامه رادیویی به تهیه‌کنندگی عباس پیری و گویندگی حسن اسماعیل‌پور امروز سه شنبه ساعت ۹ صبح در تالار شهر شهرداری ضبط و ساعت ۱۰ از رادیو جوان پخش گردید.

شایان ذکر است کاروان موج جوانی در ادامه به شهرهای بَجستان، قائن، بیرجند، سربیشه، نهبندان و زاهدان به کمک مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان می‌رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *