آئین تودیع و معارفه مسئول حراست شهرداری فیض آباد برگزار شد

آئین تودیع و معارفه مسئول حراست شهرداری فیض آباد با حضور مدیرکل حراست استانداری خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانداری و شهرداری در دفتر شهردار فیض آباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جواد جعفری شهردار فیض آباد ضمن خیر مقدم به آقای اسماعیل محمد خانی، مدیر کل حراست استانداری خراسان رضوی، با قدردانی از تلاشهای علی خانی مدیر پیشین حراست شهرداری، حراست را یکی از پایه های اصلی هر سازمان دانست و عنوان نمود وظیفه حراست پیشگیری از وقوع تخلف و تضرر مجموعه است، وی عنوان نمود حراست می بایست علاوه بر حفاظت از سرمایه های مادی در جهت حفظ سرمایه های انسانی سازمان که نقش اصلی ارائه خدمات به شهروندان را برعهده دارند بکوشد.

 

وی بر لزوم حفظ کرامت و شخصیت انسان ها توسط مسئول حراست تاکید کرد و متذکر شد رسالت حراست حمایت از کارکنان می باشد و حراست می بایست از کنکاش در زندگی شخصی کارکنان که امری نادرست است خودداری نماید.

وی همچنین عنوان کرد، عمل به قوانین باید سرلوحه کار ما باشد و از تمام کارکنان شهرداری خواست حداکثر همکاری را با واحد حراست داشته باشند.

 

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات علی خانی، با اهداء لوح تقدیر از طرف مدیر کل حراست استانداری خراسان رضوی و شهردار و پرسنل شهرداری از زحمات ۲۴ ساله علی خانی به عنوان مدیر حراست شهرداری تقدیر و ایشان به سمت معاون شهردار فیض آباد منسوب گردیدند و در ادامه علی بقال به عنوان سرپرست جدید حراست شهرداری فیض آباد معرفی شد.

گفتنی است علی بقال پیش از این به عنوان مسئول خدمات شهری در شهرداری فیض آباد مشغول به کار بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *