مسابقه بزرگ همه ما قهرمانیم

در راستای سند همکاری وزارت کشور و دفتر یونیسف در ایران و با هدف درگیر کردن ذهن کودکان و نوجوانان و همچنین تقویت حس قدرشناسی و نوعدوستی، مسابقه نقاشی و دلنوشته تقدیر از تلاشگران عرصه مبارزه با ویروس کرونا برگزار می شود.
موضوع مسابقه :
اگر به خاطر تلاش های زیاد برای کمک به مردم در دوران کرونا بخواهید از شخص یا اشخاصی تشکر و قدردانی کنید، چطور این کار را می کنید و آن شخص چه کسانی هستند به عنوان مثال کادر درمانی و خدمات پزشکی، خیرین و نیکوکاران، آتش نشانان، رفتگران شهرداری، نگهبانان ساختمان ها، کارکنان سوپر مارکت ها و یا حتی اعضای خانواده خودتان.
علاقمندان می توانند با ارسال نقاشی یا دلنوشته حداکثر تا ۴۰۰ کلمه، از شخص یا اشخاصی که در روزهای کرونایی با تلاش های فراوان و متعهدانه به مردم محله و شهرتان کمک کرده اند، قدر دانی کنید.
روش ارسال:
کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق لینک موجود بر روی وب سایت وزارت کشور به نشانی www.moi.ir و یا وب سایت یونیسف به نشانی www.unicef.org/iran و یا از طریق ( QR code رمز پاسخ سریع) ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار:
از ۱۲ خرداد لغایت ۱۷ تیرماه ۱۳۹۹ است
جوایز:
به برندگان این مسابقه متناسب با گروه سنی ۳ تا ۶ سال، ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۹ سال جوائزی داده خواهد شد.
آثار برگزیده با ذکر نام صاحب اثر در صفحات مجازی و رسانه های اجتماعی یونیسف نمایش داده خواهد شد و بعضی از این آثار به صورت پوستر یا تابلو چاپ خواهد شد و به مراکزی که افراد مورد تقدیر در آن کار می کنند ارسال خواهد شد و همچنین بعضی از این آثار به صورت بیلبورد در سطح شهر به نمایش در خواهند آمد.
روابط عمومی شهرداری فیض آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *