اختصاص ۹۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مه ولات

جلسه بررسی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مه ولات پنجشنبه ۱۲تیر در محل اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد،  این جلسه با موضوع بررسی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مه ولات با حضور قدرت الله ابک مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، رنجبر فرماندار شهرستان مه ولات، جعفری شهردارفیض آباد و عزار رییس شورای شهر فیض آباد در محل اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی برگزارگردید.

در این جلسه که با محوریت طرح اقدام ملی مسکن و رفع برخی مشکلات طرح تفصیلی شهر برگزار گردید، مقرر شد براساس سیاست های دولت در خصوص تامین مسکن گروه­های کم ­درآمد و در راستای اجرای سیاست­های دولت یازدهم در بخش مسکن، پس از طی مراحل اداری تعداد ۹۰ واحد مسکونی برای افراد واجد الشرایط در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مه ولات ساخته شود .

همچنین در ادامه جلسه برخی از مشکلات طرح تفصیلی شهر توسط شهردار مطرح و مقرر گردید در کمیته مربوطه طرح و پی گیری انجام شود .

گفتنی است که این جلسه به پیشنهاد شهرداری و براساس سلسله جلسات مشترک فرماندار، شورای شهر و شهردار در راستای حل مشکلات منطقه با سایر مدیران کل استان تشکیل می شود.

شایان ذکر است مهندس یوسفی مقدم رییس راه و شهرسازی شهرستان، خانم مهندس بزرگمهر معاونت معماری و شهرسازی، مهندس منصوری معاون مسکن و باز آفرینی، خانم مهندس خسرومنش کارشناس شهرستان مه ولات و نمایندگان بنیاد مسکن نیز در این جلسه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *