جلسه بررسی طرح‌ها و برنامه های توسعه شهر فیض‌آباد با حضور دکتر زنگنه برگزار شد

🔹جلسه بررسی طرح ها و برنامه های توسعه شهر فیض آباد و موانع پیش رو با حضور دکتر زنگنه، نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، خیرین و جمعی از معتمدین شهر در محل دفتر شهردار فیض آباد برگزار شد.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد؛ در ابتدای این جلسه نماینده شهرستان های مه‌ولات، تربت حیدریه و زاوه اظهار کرد: علاوه بر محصول پسته باید به سایر ظرفیت های شهر از جمله مسافر پذیری شهر فیض آباد و قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال به جنوب و حضور و مشارکت خیرین نیک‌اندیش توجه شود و در جهت توسعه طرح ها و برنامه های شهری از این پتانسیل‌های ارزنده بهره برد.

🔹 دکتر محسن زنگنه اشاره کرد: شهردار و اعضای شورای شهر باید اهل ریسک باشند و تفکرات منفی را از خود دور کنند و در جهت رشد و توسعه شهر همراه مردم باشند و با بررسی نقاط ضعف به کمک خیرین درصدد رفع آن برآیند.

👤 فرماندار شهرستان مه‌ولات افزود: بروکراسی اداری و مجوزهای دست و پاگیر مانع از پیشرفت در شهرستان شده است همچنین قرار گرفتن شهرستان در منطقه برخوردار مانع بهره‌مندی از منابع مالی نفت شده است.

🔹 مسعود رنجبر ادامه داد: با توجه به توافقات انجام شده قرار است کارخانه سرامیک میبد یزد در منطقه شهرک صنعتی مه‌ولات احداث شود.

🔹وی در خصوص ساخت کارخانه فولاد در مه‌ولات خاطر نشان کرد: با توجه به معرفی سرمایه گذارانی که از سوی دکتر زنگنه به شهرستان انجام شده پس از طی کردن مراحل اداری و کسب مجوزهای آن در پی احداث کارخانه فولاد در منطقه صنعتی مه‌ولات هستم.

👤 مهندس نعمت الله منفرد در خصوص طرح‌های خیریه خود تصریح کرد: تا کنون توانسته‌ایم طرح های زیادی را در منطقه و بخصوص شهر فیض آباد به بهره برداری برسانیم و با توجه به نیازهای شهرستان در صدد ساخت مرکز نگهداری سالمندان و کودکان، حوزه علمیه خواهران و مجموعه فرهنگی و ورزشی در شهر فیض‌آباد هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *