شهردار فیض آباد از افتتاح فرهنگسرای شهرداری خبر داد

شهردار فیض آباد در جلسه هم اندیشی با هنرمندان شهر، از افتتاح فرهنگسرای شهرداری خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر فیض آباد، جلسه هم اندیشی شهردار فیض آباد با هنرمندان شهر عصر دیروز با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شورای شهر و جمعی از هنرمندان شهر فیض آباد در محل دفتر شهردار برگزار شد.
در ابتدای این جلسه عزار رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد؛ با تأکید بر اینکه روح هنر باید در شهر جاری باشد، اظهار کرد: با یاری خداوند در پنجمین دوره مدیریت شهری همبستگی خوبی بین هنرمندان و مدیریت شهری به وجود آمده است که اثرات آن در ایجاد نشاط و تقویت روحیه شهروندان به خوبی مشهود است.
وی در ادامه به سلسله جشن های شنبه های پرنشاط اشاره کرد و این جشن ها را یکی از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر داسنت که توانست با حداقل امکانات و با مشارکت هنرمندان و جوانان شهرستان موجب ایجاد نشاط، شادی و کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان شد.

در ادامه این جلسه جعفری، شهردار فیض آباد، ضمن تقدیر از هنرمندان شهر که با وجود مشغله های بسیار، با عشق، امید و علاقه در شهر فعالیت می کنند اظهارداشت؛ پیرو مطالبات به حق هنرمندان شهرعملیات عمرانی نگارخانه شهر را آغاز کرده ایم که اجرای فونداسیون آن تکمیل شده است و امیدواریم با کمک شهروندان هنردوست و خیرین ارجمند به زودی شاهد تکمیل این پروژه در شهر باشیم.
وی همچنین از افتتاح فرهنگسرای شهرداری در ماه جاری خبر داد و تصریح کرد: شهرداری در راستای حمایت از هنرمندان و ترویج برنامه های فرهنگی، طی ماه جاری فرهنگ سرای شهرداری را افتتاح خواهد نمود.
جعفری گفت، این فرهنگسرا با هدف اشاعه فرهنگ عمومی و ترویج هنر افتتاح خواهد شد و در ادامه اظهار داشت، ما دست همیاری به سوی هنرمندان عزیز شهر دراز می کنیم و پشتیبان فعالیت های هنری آنان خواهیم بود.

سپس هنرمندان حاضر در جلسه به بیان انتظارات و درخواست های خود پرداختند و در خصوص بهره گیری از ظرفیت های بومی شهرستان در جهت زیباسازی و تولید آثار هنری، فراهم سازی بستری مناسب جهت استفاده از تجربیات هنرمندان مطرح شهرستان و همچنین برنامه های پیشنهادی هنرمندان در راستای فعالیت های فرهنگسرا مطالبی بیان نمودند.

در پایان این جلسه خانم لطفی (رئیس انجمن هنرهای تجسمی) به نمایندگی از هنرمندان شهر، ضمن تشکر از حمایت‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر فیض آباد از هنرمندان با اهداء یکی از آثار خود به شهردار فیض آباد از مهندس جعفری تقدیر بعمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *