گزارش عملکرد یک ساله سامانه ۱۳۷ شهرداری فیض آباد
برقراری بیش از ۱۸۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری از ابتدای مهر ماه سال ۱۳۹۹ تا ابتدای مهر ماه ۱۴۰۰
🔻بر اساس این گزارش، پرتکرارترین موضوع قابل پیگیری رفت و روب و نظافت گزارش شده است، همچنین آسفالت معابر، هرس فضای سبز، پلاک کوبی و نام گذاری معابر از دیگر موضوعات تماسهای مردمی بوده که پیگیری لازم جهت برآورده شدن درخواست شهروندان محترم صورت گرفته است.
🔻گفتنی است ۳ درصد از پیامهای مردمی قابل اقدام و پیگیری نبوده و ۸ درصد از پیامها در انتظار اقدام هستند.
🔶 شهروندان محترم می توانند مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه مدیریت شهری به صورت مستقیم با تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند.
🔶 ۱۳۷، کانالی ارزشمند برای ارتباط بیواسطه شهروندان محترم با شهرداری
🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیض آباد