آیین کلنگ زنی پروژه پارک خطی بلوار امام رضا (ع) و کارخانه آسفالت شهرداری فیض آباد برگزار شد

صبح امروز و همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ کارخانه آسفالت شهرداری و پارک خطی بلوار امام رضا(ع) به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد، صبح امروز کارخانه آسفالت شهرداری فیض آباد با حضور دکتر زنگنه نماینده شهرستان های تربت حیدریه،مه ولات و زاوه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی ازمسئولین و معتمدین شهر کلنگ زنی شد .
مرتضی رئیسی شهردار شهر فیض آباد در این آیین گفت: کارخانه آسفالت در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل منابع جاری و داخلی احداث خواهد شد و ظرفیت تولید ۸۰ تن آسفالت در ساعت را دارد .
وی تصریح کرد: شهرداری فیض آباد با توجه به مسافت زیاد تا نزدیکترین کارخانه آسفالت و افت کیفیت آسفالت اقدام به احداث این کارخانه کرده است و هم اکنون نیمی از تجهیزات در محل کارخانه تخلیه و سایر تجهیزات برابر تعهد تولید کننده تا پایان سال تحویل خواهد شد و با یاری خدا این کارخانه تا پایان خردادماه سال آینده عملیاتی می گردد.

🌲در ادامه پروژه های شهرداری کلنگ زنی فاز اول پروژه احداث پارک خطی بلوار امام رضا(ع) انجام شد، شهردار فیض آباد در این مراسم عنوان کرد: پارک خطی بلوار امام رضا (ع) به مساحت ۱۸ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط شهرداری احداث خواهد شد .
شهردار فیض آباد همچنین درباره ویژگی های این پارک خطی تصریح کرد : فضای سبز ، فضای بازی کودک ، سرویس بهداشتی ، پیاده رو ، سکوهای نشیمن ، آلاچیق ، نمایشگاه صنایع دستی و ایستگاه راهنمای گردشگری از جمله امکاناتی است که در این پارک خطی پیش بینی شده است .

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیض آباد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *