روز پرحادثه برای آتش نشانان شهرداری فیض آباد؛ از آتش سوزی تریلی حمل کاغذ و کارتن فشرده تا تصادف تریلی با اتوبوس

مسئول آتش نشانی شهرداری فیض آباد: روز گذشته متاسفانه یکی از روزهای پر حادثه برای آتش نشانان فیض آبادی رقم خورد.

جواد پازتاری مسئول ایستگاه آتش نشانی طی گزارشی از شرح عملیات های نفس گیر آتش نشانان اعلام کرد: روز گذشته یکی از روزهای پر کار برای آتش نشانی شهر فیض آباد بوده که تیم های عملیاتی به سه عملیات امداد و نجات و آتش سوزی اعزام شده اند.

🔥 آتش سوزی بار کاغذ و کارتن فشرده تریلی اکسور در کیلومتر هشت جاده مهنه-گناباد
پازتاری در شرح این عملیات گفت: در ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه روز گذشته در پی گزارش آتش سوزی بار یک دستگاه تریلی اکسور در محل کیلومتر ۸ جاده مهنه – گناباد، همکاران آتش نشانی فیض آباد بی‌درنگ به محل حادثه اعزام و عملیات اطفاء حریق را آغاز نمودند که این حادثه تا ساعت ۱۲:۳۰ بامداد به طول انجامید، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

👨‍🚒 تصادف خودرو پراید با نیسان
این حادثه شب گذشته دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۲۲:۱۸ دقیقه در محور فیض‌آباد به کاشمر رخ داد، در این حادثه یک دستگاه نیسان با پراید وانت برخورد داشت و متاسفانه ۴ مصدوم برجای گذاشت که پس از اعلام گزارش به ایستگاه آتش نشانی، تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام گردید و عملیات امداد و نجات برای سرنشینان خودروهای حادثه دیده انجام گردید، متاسفانه یکی از مصدومین پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از داد.

👨‍🚒 تصادف تریلی با اتوبوس در مسیر جاده بجستان به فیض آباد
پازتاری در تشریح این حادثه اظهار داشت این حادثه ساعت ۳:۴۵ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه در کیلومتر ۱۰ فیض‌آباد به بجستان رخ داد.
وی خاطرنشان کرد در این حادثه ۲۶ نفر از مسافران مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند که مطلع شدیم متاسفانه پس از انتقال مصدومین به بیمارستان، یکی از مسافران جان خود را از دست داده است.

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیض آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *