اسکان و خدمات رسانی به ۱۲ هزار مسافر نوروزی در فیض آباد مه ولات

شهردار فیض آباد گفت: در طول ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۱۲ هزار نفر در شهر فیض آباد اسکان و خدمات رسانی شدند.

به گزارش پایگاه روابط عمومی شهرداری فیض آباد، محمد رضا پژوهیده شهردار فیض آباد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهرداری فیض آباداز تاریخ ۲۵ اسفند ماه لغایت ۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ به صورت آماده باشبوده و به مسافرین نوروزی خدمت رسانی کرده است.
وی افزود: اسکان مسافرین نوروزی در پارک‌های سطح شهر از جمله پارک شهید بهشتی، باغ گل، اندیشه و سایر پارک‌ها از اقدامات شهرداری فیضآباد در راستای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی بود و در طول تعطیلات حدود ۸ هزار مسافر در پارک های سطح شهر اسکان داشتند.
پژوهیده تصریح کرد: خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در ایستگاه استقبال از زائر از دیگر برنامه‌های شهرداری فیض آباد در تعطیلات نورورزی بود و در ایام تعطیلات خدماتی از جمله توزیع بسته فرهنگی حاوی نقشه شهر فیض آباد، استان و کشور و بروشور به مسافرین نوروزی اهداء شد.
شهردار فیض آباد در پایان با تاکید بر اینکه بیش از ۱۲ هزار نفر از خدمات شهرداری فیض آباد در تعطیلات نوروز بهره مندشدند، خاطر نشان کرد: با توجه به وقوع شهر فیض آباد در مسیر و کریدور شمال به جنوب کشور امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان و استان بتوانیم با خدمات رسانی بهتر میزبان شایسته‌ای برای مسافران و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) باشیم/سیمای مه ولات
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *