حضور شهرستان مه ولات در نمایشگاه هفته فرهنگی خراسان با مشارکت پررنگ شهرداری فیض آباد

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری، صنایع دستی همزمان با هفته های فرهنگی خراسان  از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار گردید.

در این نمایشگاه شهرداری فیض آباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مه ولات به عنوان نماینده های شهرستان مه ولات اقدام به برپایی و مدیریت غرفه های معرفی صنایع دستی، جاذبه های گردشگری، سوغات، گیاهان تزئینی و تولدات داخلی شهرستان نمودند.

شهرستان مه ولات در این نمایشگاه جاذبه های فرهنگی، هنری، گردشگری، مفاخر و شخصیت های علمی فرهنگی ، فرهنگ بومی و محلی و تولیدات روستایی خود را معرفی و عرضه نمود.

در ادامه نیز غرفه مه ولات افتخارمیزبانی از میهمانان بزرگواری همچون معاون محترم امور زیارت استانداری خراسان رضوی، معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، تعدادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد، فیض آباد، تربت حیدریه و … را داشته است.

این نمایشگاه با رویکرد امید و نشاط اجتماعی، رونق گردشگری، دیپلماسی فرهنگی، تعمیق فرهنگ گفتگو و پیشگیری از آسیب های اجتماعی  در سالن های مفاخر نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه نمایشگاه از شهرستان مه ولات به عنوان شهرستان برتر در بخش مشارکت دستگاهی انتخاب و جناب آقای عزار ریاست محترم شورای اسلامی شهرفیض آباد به عنوان نماینده شهرستان لوح تقدیر را دریافت نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *