خانه ی هنر و فرهنگ شهر فیض آباد افتتاح شد

طی مراسمی با شکوه خانه ی هنر و فرهنگ شهر فیض آباد در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افتتاح شد.

🔹خانه ی هنر و فرهنگ شهر فیض آباد افتتاح شد
طی مراسمی با شکوه خانه ی هنر و فرهنگ شهر فیض آباد در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افتتاح شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیض ‌آباد؛ مراسم افتتاح خانه ی هنر و فرهنگ شهر فیض آباد با حضور عده کثیری از هنرمندان و مسئولین شهرستان در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد، در این مراسم حجت السلام اسلامی امام جمعه شهرستان مه ولات، مصطفی محمدی سرپرست فرمانداری شهرستان مه ولات، جواد جعفری شهردار فیض آباد، عزار رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای فعلی و منتخبین جدید شورای اسلامی شهر و هنرمندان و هنردوستان نیز حضور داشتند.

🔸در ابتدای این مراسم جعفری شهردار فیض آباد اظهار داشت، یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایجاد فضایی مناسب برای هنرمندان بوده است که در این راستا طرح نگارخانه شهر انجام و فونداسیون آن اجرا شده است، اما با توجه به طولانی بودن زمان اجرای این پروژه بزرگ این مکان به صورت موقت برای هنرمندان عزیز شهرستان تاسیس شده است.
جعفری این اقدام را یکی از اقدامات شاخص دوره پنجم شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری خواند و خاطر نشان کرد که این رهاورد هدیه شهرداری و شورای اسلامی به هنرمندان عزیز، مخصوصا به قشر جوان شهر است.

🔸در ادامه مراسم عزار رئیس شورای اسلامی شهر نیز اظهار داشت؛ پیرو مطالبه هنرمندان از مدیریت شهری، کمیسیون فرهنگی شورای شهر طی جلسات متعددی که با هنرمندان و مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه معزز شهرستان انجام داده و سپس با پیش بینی چهارچوب های لازم برای مدیریت مجموعه و تنظیم اساسنامه خانه ی هنر، اقدام عملی برای تاسیس و راه اندازی خانه ی هنر و فرهنگ شهر فیض آباد را به سرانجام رسانده است.

🔸رهنمود های امام جمعه معزز شهرستان مه ولات به مسئولان فرهنگی
همچنین حجت السلام حسین اسلامی امام جمعه مه ولات ضمن سخنانی در این مراسم با ارائه رهنمودهایی برای نحوه اداره خانه ی هنر و فرهنگ و مسئولیت هنرمندان در قبال شهروندان، اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر فیض آباد در خصوص تاسیس این مجموعه را مورد تحسین قرار داد.

🔸در پایان این مراسم شاکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اهدای هدایا و لوح تقدیر به شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از هنرمندان، از دست اندرکاران تاسیس این مجموعه قدردانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *